از مصرف قارچ سمی و کارتن در طبیعت خودداری کنید

[ad_1]

مدیرکل دفتر امور مراتع سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور نسبت به تجمع قارچ ها و وسایل نقلیه سمی در جنگل ها و مراتع هشدار داد.

به گزارش ایسنا، مرسی وی با هشدار نسبت به محصول سمی قارچ و هویج در طبیعت، خاطرنشان کرد: در سال های اخیر به دلیل وجود قارچ های سمی و غیرسمی خودرویی ناشی از مصرف قارچ های خودرویی یا وحشی، توصیه می شود برای حفظ سلامت هموطنان. و آنها را از کشت، خرید و استفاده از محصولات محافظت کند.

مدیرکل دفتر امور مراتع سازمان منابع طبیعی و مدیریت سایه آب گفت: شناسایی قارچ های میکروسکوپی بر اساس خواص سمی آن ها از جمله شکل، رنگ، بو و طعم تند تنها توسط میکسولوژیست ها و گیاهی مجرب امکان پذیر است. متخصصان است. سالن چت عمومی چت وی گفت: به همین دلیل می توان از قارچ سمی به صورت خوراکی به ویژه در فصل بهار و پاییز استفاده کرد که باعث مسمومیت و عوارض جدی و مرگ می شود.

وی به مردم منطقه توصیه کرد از قارچ خودرو به خصوص قارچی که در جلوی درختان خشک رشد می کند و یا قارچ هایی که مردم محلی جمع آوری و می فروشند خودداری کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان منابع طبیعی بهزاد، از کاربران خواست برای حفظ سلامتی خود، مواد غذایی ضروری را از مراکز و فروشگاه های معتبر تهیه کنند تا خطری برای سلامتی مردم نداشته باشند.

انتهای پیام/

[ad_2]
soresec

رضایی: این همه لیگ برای فوتبال بانوان صف کشیده اند، کجا برویم؟
خواندن

Check Also

اقدامات شورا نباید در فضای انحصاری باشد/ تابع قانون هستیم

[ad_1] ایسنا/خوزستان عضو شورای شهر اهواز با اشاره به ارائه طرح برکناری شهردار از سوی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *