اسپری اکتیو درای مناسب آقایان است (6)

اسپری اکتیو درای مناسب آقایان است
مام ضد تعریق بیوآکوا, مام زیر بغل

بعد از استفاده از هر نوعی، پیش از پوشیدن لباس حتما صبر کنید تا دئودورانت بر روی پوست شما خشک شود تا لکه ای روی لباس شما ایجاد نشود. خب از آنجا که درجه حساسیت افراد متفاوت است، امکان بروز چنین حساسیتی با هر ترکیبی وجود دارد و لازمه درمان این مشکل، قطع مصرف محصول و درمان اختصاصی است. مام رول ضد تعریق آقایان مای (مدل آیسی ویوو)، یکی از محصولات بهداشتی برای رفع بوی تعریق است که به دلیل فرمولاسیون ویژه و همچنین رایحه خوش، ماندگاری طولانی و 24 ساعته می تواند احساس خوشایندی را در فرد به وجود آورد. طی تحقیقاتی که بر روی مغز افراد مبتلا به آلزایمر انجام شده است، دانشمندان کشف کردهاند که در مغز آنها، بیش از یک فرد معمولی فلز آلومینیوم وجود دارد و همین فلز سمی، تأثیر بسیار زیادی بر روی عصبهای مغز گذاشته و در نهایت موجب فراموشی و آلزایمر شده است. به این صورت که آنها را روی زیربغل خود بمالید و صبح روز بعد با آب و صابون بشویید. Post h as been c re at​ed by GSA Con tent Gen᠎er᠎ator  DE MO!

از جمله داروهای طبیعی کاهش بوی عرق، سنگ مرداب است.

از این رو شما می توانید پس از هر بار استحمام از این مام رول استفاده کرده و با عطری خوش و خیالی راحت، روز خود را بدون بوی بد عرق و تعرق بالای بدن به شب برسانید. مام زیربغل نیوا با وجود ترکیبات فعالی به نام نمک آلمینیوم باعث خشکی و جلوگیری از تعریق پوست ميشود. اول از همه باید بدانید که چه تفاوتی بین این دو کلمه وجود دارد. دئودورانتها محصولاتی هستند که از ترکیب 15- 6 درصد روغن معطر، اسانس و الکل و گاهی مواد ضدباکتریال تهیه شدهاند. همچنین محصولات این برند، فاقد الکل است که از تیرگی ناحیه زیر بغل جلوگیری میکند. امروزه بهدلیل داشتن سرب نگرانیهای فراوانی در خصوص سرطانزا بودن سنگ مرداب وجود دارد و بهدلیل نبودن مطالعات علمی کافی در این خصوص توصیه میشود از مصرف این سنگ پرهیز شود. از جمله داروهای طبیعی کاهش بوی عرق، سنگ مرداب است. ترکیبات گیاهی میتوانند حساسیت موضعی ایجاد کنند که قسمتی از این تحریکات بهدلیل مواد موثر موجود در داروی طبیعی و بخشی بهدلیل آلایندهها و مواد جانبی همراه مام ضد تعریق بیوآکوا آنها است. از قدیم موضوع داروهای گیاهی برای کاهش بوی عرق مورد بحث بوده است. تولید و عرضه ضد عرق ها، به یک تجارت بسیار پرسود و نفع در تمام تبدیل شده است؛ انواع مام ها و اسپری ها برای جلوگیری از عرق کردن و بوی بد بدن در داروخانه ها و فروشگاه ها به فروش می رسند و ممکن است مشتری های این محصولات، درباره خرید آنها کمی سردر گم شوند و تفاوت دقیقه بین مام های صابونی – جامد یا انواع مایع و اسپری ها را ندانند.

انتخاب بهترین استاد راهنما برای دفاع از پایان نامه ارشد
خواندن

᠎A​rticle h as  been gener​ated ​by G SA C​ontent  Generator Demover​sion!

پس تا اینجا تفاوت بین ضدعرق و ضدبو و همچنین علت برتری دئودورانت ها را متوجه شدیم؛ حالا برویم به سراغ تفاوت بین انواع دئودورانت که ممکن است در شکل های مایع، جامد و اسپری باشند (البته این درباره ضدعرق ها هم هست). یکی از پرفروش ترین برندهای این زمینه برند رکسونا است که با تولید محصولات خود، در طیفهای عطری متنوع و رده قیمتی متوسط و البته اثر بخشی عالی جایگاه بالایی نزد مصرف کنندگان دارد. در روزهای گرم سال که همه ما علاقه به پوشیدن لباس های روشن داریم، تعرق می تواند باعث ایجاد لکه در آن ها شود که برای بسیاری از ما ناخوشایند می باشد و باعث می شود از پوشیدن لباس های روشن خوداری کنیم. با گرم شدن هوا تعریق بیش از حد بهدلیل رطوبتی که روی پوست و لکی که روی لباس ایجاد میکند و بهدلیل بوی نامطبوع و ناخوشایندی که دارد، عامل آزار روانی و جسمی بسیاری از افراد است. استفاده از این شکل دئودورانت یا ضدتعریق در افرادی که تعریق خفیف تا متوسط دارند، پیشنهاد میشود اما برای افرادی که درجات شدیدتر تعریق را دارند، استفاده از مامهای صابونی یا ژلی و فومها مفیدتر است.

مام زیر بغل

استفاده از محصولات موضعی در افرادی که تعریق بالایی دارند معمولا کافی نیست. افرادی که تعریق زیادی دارند به جای دئودورانت باید از محصولات ضدتعریق استفاده کنند و برای کمک به کاهش عرق به جای پوشیدن لباسهای چسبان و پلاستیکی از لباسهای راحت نخی و با الیاف طبیعی استفاده کنند. پس اگر می خواهید که عرق شما بوی بدی نداشته باشد بهتر است از محصولاتی که به نام دئودرانت و یا مام شناخته می شوند و خاصیت بوی بد بدن را تعدیل می کنند استفاده کنید. اگر دارای هرگونه زخم و خراشیدگی در نواحی زیربغل هستید، پیشنهاد می کنیم که تا درمان کامل پوست از استفاده از مام رول زنانه سوپراستار اجتناب کنید. سپس می توانید لایه ای جدید از مام را روی پوست خود بمالید. این سنگ درواقع اکسید دوظرفیتی سرب متبلور یا پروکسید سرب است که در نقاشی برای خشککردن رنگ روغن یا در کوزهگری برای خشک کردن لعاب روی کوزه استفاده میشود. این محصول با رنگ بندی و زایحه های متفاوت و به دو نوع رول ضد تعرق زنانه نیوآ و رول ضد تعریق مردانه نیوآ به بازار عرضه شده است تا هر کسی مطابق سلیقه ی خود بتواند بهترین رول ضد تعریق را انتخاب ک ند.

لیبل چیست و چه کاربردهای دارد؟ (22)
خواندن

Check Also

راهنمای وکیل آنلاین طلاق رایگان شبانه روزی

راهنمای کامل وکیل آنلاین طلاق رایگان شبانه روزی وکیل آنلاین طلاق رایگان یکی از موضوعات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *