ترازو دیجیتال شیشه ای کمری با تحمل 180 کیلو گرمsrcداروخانه سرمه دان

ترازو دیجیتال شیشه ای کمری با تحمل 180 کیلو گرمsrcداروخانه سرمه دان
ترازو شیشه ای

خرید ترازو دیجیتال : اگر به دنبال خرید ترازوی دیجیتال خوب و عالی با کیفیت هستید ترازو دیجیتال پرسنال شیشه ای گزینه ی مناسبی است زیرا از کیفیت بالایی برخوردار میباشد و هم قیمت آن ارزان است. اگر به دنبال خرید ترازوی دیجیتال خوب و عالی باکیفیت هستید ترازو دیجیتال وزن کشی Personal گزینهی مناسبی است زیرا از کیفیت بالایی برخوردار است و هم قیمت آن مناسب است. برای کنترل وزن و جلوگیری از اضافه وزن یا اقدام به لاغری لازم است از میزان وزن خود و روند کاهشی یا افزایشی آن در یک بازه ی زمانی آگاهی داشته باشید. پس از گذشت زمانی کوتاه دستگاه وزن شما را نشان خواهد داد. شرکت یونیک در آغاز شروع کارش تنوع لوازم آشپزخانه کمتری داشت، اما پس از گذشت اندک زمانی این برند منحصر به فرد تمام رقبای خود را کنار گذاشت و بازار لوازم خانگی و آشپزخانه را در دست خود گرفت. از این ترازو تنها برای سنجش وزن استفاده نمیشود؛ بلکه با کمک آن میتوان آیتمهایی مانند توده چربی، استخوانی، عضلانی و مصرف کالری روزانه را نیز در طول روز اندازه گرفت. ​Post w as creat​ed by GSA  C​ontent G᠎en​erator  D᠎emov​ersi on!

ترازو شیشه ای

پس از مدتی دستگاه وزن شما را با دقت اندازه گیری 100 گرم نشان می دهد. دقت ترازو شیشه ای دیجیتالی مدل GS20 بیورر 100 گرم می باشد. ترازو شیشه ای دیجیتالی مدل GS20 بیورر دارای سنسور حساس به ضربه می باشد و به محض قرار گرفتن روی آن روشن خواهد شد. ابعاد دستگاه 32 × 32 سانتی متر می شود و ارتفاع آن 21 میلی متر می باشد. همچنین به دلیل این که نیاز به مصرف داروی خاصی ندارد، از بین بردن آن نیاز به تلاش بیشتری دارد. ترازو دیجیتال کف شیشه ای یونیک UN-6506 : اکثر شما با برند یونیک که یک برند معروف در فروش لوازم خانگی می باشد، آشنا هستید. همچنین می توانید بین خودکار و دستی تعویض تعادل را انتخاب کنید. به علاوه قابلیت بلوتوث در این ترازوهای شیشه ای دیجیتال، باعث اتصال خودکار به ساعت های هوشمند و برنامه های سلامتی در تلفن همراهتان و انتقال داده های وزن به آنها می شود تا به شما کمک کنند روند وزن، توده عضلانی، درصد چربی بدن و موارد دیگر را پیگیری کنید. در صورت عدم استفاده از ترازو پس از 10 ثانیه خود به خود خاموش می شود.

ترازو تفال فرانسه اصلی با بهترین قیمت لوازم خانگی منزل مارکت (3)
خواندن

12- طریقه خاموش شدن: بعد از 8 ثانیه بطور اتوماتیک خاموش می شود. ترازوی دیجیتالی personal scale با صفحه مستطیلی نسبتا بزرگ دیجیتالی که دارد امکان مشاهده وزن را به راحتی برای شما امکان پذیر می کند. 3- صفحه نمایش LCD شش رقمی با نور بک لایت و نمایشگر دمای هوا. این ترازوی وزن کشی دارای یک صفحه نمایش است که مینیموم وزنی که نشان می دهد یک کیلوگرم و ماکسیمم وزنی که نشان می دهد 180 کیلوگرم است که به طور خودکار نیز خاموش میشود . این ترازو از صفحه شیشه ای تشکیل شده و با سنسور های حسگر تشخیص وزن خود می تواند تا سقف ورزن 150 کیلوگرم را تشخیص دهد. پس از جاگذاری باطری های دستگاه (باطری به همراه ترازو ارسال می شود)، ترازو را در محلی صاف و محکم قرار دهید. بلکه محصولاتی که این نام این برند را با خود به همراه دارند می بایست دارای کیفیت بالایی باشند تا لیاقت این را بیابند که نام یونیک بر روی آنها قرار گیرد. دستگاه به وسیله ی یک باتری 3 ولتی کار می کند که همراه با بسته ی محصول ارائه می شود. This po st w᠎as  do ne by ᠎GSA Co nt​en᠎t Ge nerator DEMO!

همچنین در بسته بندی محصول دفترچه راهنمای سه زبانه به زبان های فارسی، انگلیسی و آلمانی ارائه می شود که اطلاعات کاملی در باره ی محصول به شما می دهد. ترازو شیشه ای دیجیتالی مدل GS20 بیورر دستگاهی است که می تواند به خوبی پاسخگوی نیاز شما به یک ترازوی خانگی باشد. ترازو دیجیتال وزن کشی جدید مدل شیشه ضخیم یک ترازوی عالی ساخت ایران است که طرفداران زیادی دارد. پیشتر اشاره کردیم که سطوح شیشه ای در ترازوهای شیشه ای دیجیتال، بسیار مقاوم و محکم هستند. ترازو دیجیتال پرسنال شیشه ای مجهز به یک شیشه ۸ میلی متری آنتی شوک بوده و در مقابل ضربه و فشار بسیار مقاوم است. ترازو دیجیتال پرسنال شیشه ای مجهز به یک شیشه 8 میلی متری آنتی شوک بوده و در مقابل ضربه و فشار بسیار مقاوم است. اگر به دنبال خرید ترازوی دیجیتال خوب و عالی با کیفیت هستید ترازو دیجیتال پرسنال شیشه ای گزینه ی مناسبی است زیرا از کیفیت بالایی برخوردار میباشد و هم قیمت آن ارزان است. امروزه نسلهای جدیدتری از ترازوهای خانگی به بازار عرضهشدهاند که بهصورت دیجیتال و با دقت بالا هستند پرسنال دیجیتال هم یک نمونه باکیفیت از این تولیدات است.این ترازوها نیز داری تنوع بالایی میباشند که دقیقترین نوع آنها را میتوان ترازوهای دیجیتالی دانست.

خرمی پنجمین شهر مرتفع ایران است
خواندن

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد عکس ترازو شیشه ای لطفا از صفحه ما بخواهید.

Check Also

راهنمای وکیل آنلاین طلاق رایگان شبانه روزی

راهنمای کامل وکیل آنلاین طلاق رایگان شبانه روزی وکیل آنلاین طلاق رایگان یکی از موضوعات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *