تصمیم گیری در مورد “ازدواج بین المللی” واکنش / دیوار اجاره

[ad_1]

کنترل بازار مسکن / ازدواج بین المللی / دانشگاه آزاد اسلامی و … سردبیر سیاسی ایسنا پربازدیدترین و آموزنده ترین موضوع بود که مشروح آن به شرح زیر است.

به گزارش ایسنا، این تصمیم شورای عالی هماهنگی اقتصادی تعیین سقف افزایش اجاره بها در دولت در اوج پربیننده ترین اخبار امروز بود.

جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی شب گذشته با حضور آیت الله ابراهیم رئیسی، محمدباقر قالیباف و غلامحسین محسنی آجی تشکیل شد و مقرر شد دو فوریت طرح ساماندهی مسکن در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گیرد. سالن چت عمومی چت و دولت افزایش اجاره بها سالیانه را تصویب کرده است که در تهران 25 درصد و در شهرستان ها 20 درصد تصویب شده است.

یکی از راهکارها و به ویژه راه حل ازدواج دختران مجرد پس از بحث اخیر رئیس کمیسیون مشترک برای حفظ خانواده و جمعیت جوانان است. “ازدواج بین المللی”وی در جمع یکی از نمایندگان مجلس و چند نایب رئیس حاضر شد و از سخنان وی انتقاد کرد.

در پاسخ به نظریه ساده خبرنگار خالک در مجلس از بنکسپور خواست از اماکن مقدس خواهران و مادران ایرانی عذرخواهی کند.

امیرحسین بنکپور رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ریزی جوانان و حمایت خانواده در پاسخ به اعتراض نمایندگان به پیشنهاد خود برای برگزاری مراسم عروسی بین المللی توضیح داد و آن را به گوش رسانه ها انداخت: اگر رسانه ها عصبانی هستند عذرخواهی می کنم. رسانه ها.

سایر واکنش های مرتبط با این مشکل را می توانید در لینک زیر بخوانید.

نماینده اتاق: غیرت دینی نمی گوید زنان ایرانی با شهروندان دیگر ازدواج کنند

15 نکته رژیم غذایی طبیعی برای باروری سالم
خواندن

صفحه اصلی ما به حفظ کرامت زنان و دختران معتقدیم

اعلام موضع گروه زنان مجلس درباره بیانیه طراح راه حل «ازدواج بین المللی»

در نهایت عذرخواهی نکرد!

***

نظرات معاون اول قوه قضائیه همچنین حضار بر تلاش رهبران برای حل مشکلات جامعه تاکید کردند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدک با بیان اینکه در دوره جدید تلاش می کنیم عدالت اجتماعی را ارائه دهیم که درد جامعه را درک کند، افزود: روابط بین قوای سه گانه در این دوره بی نظیر است. سه روز در هفته، رهبران سه قوه جلساتی را برای بحث در مورد مسائل جامعه برگزار می کنند. دیشب جلسه ای بود و روسای سه قوه آنجا بودند، فکر می کردم مردم نگران نباشند اگر بدانند سران سه قوه اینقدر برای حل مشکلات جامعه تلاش می کنند.

حجت الاسلام محمدتقی نقدلی نماینده مردم شهرستان خمین در مجلس شورای اسلامی وی گفت: مگر اینکه خداوند فرموده دانشگاه های آزاد به هر قیمتی باید حفظ شوند، سال گذشته بسیاری از واحدهای دانشگاه آدا نور تعطیل شدند. دانشگاه مستقل باید شعبه غیرفعال را تعطیل کند، پول را از دانشجو بگیرد و پول شعبه خود را در جای دیگری خرج کند.

همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای به شکایات مصوب و مصوبه دستگاه اجرایی موضوع بند 5 ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری رسیدگی کردند. دانشگاه مستقل اسلامی در صلاحیت دیوان عدالت اداری.

شایعه پراکنی درباره مشکوک شدن علی لاریجانی و سعید جلیلی نیز عنوان گزارش ایسنا است.آینده انکار«این چیزی بود که توجه تماشاگران را به خود جلب کرد.

کمیسیون تلفیق مجمع تشخیص مصلحت نظام در 21 خرداد تصمیم گرفت جلسه ای تشکیل دهد که در آن برنامه هفتم توسعه فکری در کنار سایر سیاست های مشترک برای اولویت توسعه اقتصادی کشور بررسی شود. تشکیل آن سازوکار منجر به دو جلسه امروز و چند بحث و گفت و گو با جرقه شایعه پراکنی اظهارات علی لاریجانی و سعید جلیلی شد که هنوز از دهان شایعات بیرون نیامده است. مجمع به شدت رد کرد.

او را بازیکن «عجیب» پرسپولیس معرفی کردند
خواندن

گزارش تاریخی ایسنا 30 خرداد، پنجمین سالگرد درگذشت این دکتر را به پایان می رساند علی شریعت در سال 1977، یکی از محبوب ترین اخبار صبح بود.

وی تالیف 37 کتاب تاریخ صوفیانه، فنلاندی، دینی، اجتماعی و سیاسی را به رشته تحریر درآورده و آنها را با الگوهای دینی و سبک زندگی معصومین از جمله زندگی امام علی (ع) و خانم فاطمه زهرا (س)، امام حسین (ع) آشنا می کند. مانند) تلاش های خود را وقف کنید. (الف)، ابوذر غفاری و اقبال لاهوری. اما برخی از فقها و علما در آن زمان به شدت با نظرات او مخالفت کردند، زیرا دیدگاه جدید او را در مورد دین و فقه اسلامی نمی پسندیدند.

همچنین گزارش کامل ایسنا از جلسه علنی امروز (یکشنبه) 29 خرداد 1401 شورای اسلامی شهر را می خوانید.

انتهای پیام/

[ad_2]
soresec

Check Also

اقدامات شورا نباید در فضای انحصاری باشد/ تابع قانون هستیم

[ad_1] ایسنا/خوزستان عضو شورای شهر اهواز با اشاره به ارائه طرح برکناری شهردار از سوی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *