خرید و لیست قیمت کمپرسور پیستونی فراسکلد ایتالیا (2)

خرید و لیست قیمت کمپرسور پیستونی فراسکلد ایتالیا
کمپرسور سیلندر پیستونی

این کمپرسورها می توانند یک یا چند سیلندر داشته باشند که با اریش های و شکل و شعاعی یا خطی ساخته می شود. این کمپرسور ها از یک سیلندر یا چندین سیلندر ساخته می شود که بنا بر ظرفیت آن تعداد سیلندرهای آن نیز تغییر میکند طرز قرار گرفتن این سیلندر های میتواند به شکل و یا شعاعی و یا خطی (در یک راستا ) باشند. در سیستم هایی که تقطیر مبرد به وسیله آب خنک کننده برج است، کمپرسور نیز با آب خنک می شود. در سامانه ی تبرید تراکمی بخار کمپرسور بخار کم فشار (فشار اواپراتور) مولد را تا بفشار کندانسور متراکم می کند. روغنی که برای روغن کاری به گردش در می آید وسیله خوبی برای جذب و دفع گرما می باشد و به همین جهت در بعضی از کمپرسورها خنک کننده مخصوص برای روغن بکار می رود و در بعضی از کمپرسورها سطح خارجی را پره دار می سازند تا سطح تبادل حرارتی آنرا با هوا زیاد کنند و در بعضی انواع نیز از یک موتور و پنکه جهت عبور هوا بر روی کمپرسور و خنک کردن آن استفاده میشود. این شرکت بطور مستمر و به مدت 80 سال در حال ارائه محصولات و خدمات جهت ارائه به بازارهای مختلف حوزه صنایع برودتی است.  Th is article has been c​reated wi th GSA C​onte nt G᠎en erator DEMO.

به عملیات انجام شده تخلیه گفته می شود.

همچنین شرکت بیتزر نرم افزار انتخاب محصولات خود را نیز توسعه داده است که امکان مشاهده آفلاین مشخصات فنی تمامی محصولات از جمله نقشه انفجاری کمپرسورها را مهیا نموده است. جدول زیر مشخصات و توان کمپرسورهای کامپکت اسکرو را نشان میدهد. از معتبرترین و با کیفیت ترین برند های کمپرسور سیلندر پیستونی هرمتیک که در بازار داخلی ایران موجود می باشند و دارای خدمات پس از فروش و قیمت مناسب می باشند می توان به کمپرسور بریستول، کمپرسور کولترون، کمپرسور تکامسه، کمپرسور کوپلند و کمپرسور سیلندر پیستونی دانفوس که به کمپرسور منیروپ دانفوس نیز شناخته می شود اشاره کرد. به عملیات انجام شده تخلیه گفته می شود. وظیفهی به جریان انداختن مبرد را در سامانه تبرید بر عهده دارد در واقع ظرفیت این دستگاه میزان ظرفیت سامانه تبرید را مشخص می کند. کمپرسور سیلندر پیستونی در ظرفیت های کم و متوسط شناخته شده ترین کمپرسور تبرید می باشند که در طراحی و ساخت آن ها از یک یا چند سیلندر و پیستون به کار گرفته شده است و پیستون به وسیله شاتون به میل لنگ وصل شده است و با توجه به نوع اتصال استفاده شده در موتور و کمپرسور ، میل لنگ کمپرسور متصل می شود. کمپرسور پیستونی در مقایسه با انواع دیگر، دوام بیشتر و طول عمر بالاتری دارد که موجب میشود، خرید آن برای استفاده در خطور انتقال گاز، نیروگاههای پتروشیمی و پالایشگاهها به صرفهتر باشد. This has be en gener at ed  by GSA Conte nt Gen er᠎ator Demoversi on!

کمپرسور سیلندر پیستونی

اجزای داخلی ضروری به طور کامل دوباره طراحی شدهاند. اساس کار این کمپرسور ها تقریبا شبیه موتور های احتراق داخلی می باشد به استثنای این که پدیده احتراق در آن وجود ندارد در مرحله ی مکش بخار از طریق سوپاپ و مجرای کانال مکش وارد محوظه ی سیلندر می شود. کمپرسورهای سیلندر پیستونی و یا رفت و برگشتی از نظر ظاهری و اجزای مکانیکی شباهت زیادی به موتورهای احتراق داخلی دارند در این کمپرسور ها با مبحوس کردن و فشردن حجم مشخصی از بخار مبرد بین پیستون و دیواره ی سیلندر فشرده می شود. اجزاء اساسی هر سوپاپ عبارتند از صفحه سوپاپ، پایه نشیمنگاه که صفحه روی آن می نشیند و مقطع عبور را تشکیل می دهند و محدود کننده صفحات روی پایه . در کمپرسور هرمتيک از روغن کاري فشاري استفاده می شود. کمپرسورهای پیچی یا دوار نیز برای دبی های جرمی و نسبت فشار متوسط استفاده می شود.

بای پاس (میان بر): دو نوع میان بر وجود دارد : برای کم کردن قدرت مصرفی در استارت کمپرسورهای متوسط و بزرگ از میان بر استارت استفاده میشود و قسمت رانش را به قسمت مکش متصل می کند و در نتیجه در زمان استارت نیروی وارد بر پیستون حذف می شود یعنی کمپرسور در خلاص کار می کند و قدرت فقط برای حرکت کمپرسور و جبران نیروی انرسی و مقاومت مصرف می گردد. این اجزاء باعث عملکرد بهینه کمپرسور می شوند. کمپرسور سیلندر پیستونی بیتزر bitzer سهم بسیار بزرگی از بازار فروش در ایران را دارد به طوری که میتوان نام بیتزر را در ایران به عنوان یکه تاز فروش کمپرسور ها سردخانه ای به زبان آورد. در مرحله بعد (شکل زیر) که پیستون به سمت راست حرکت می کند، سوپاپ 2 و 3 بسته و سوپاپ 1 و 4 باز می باشند. تمامی طراحی های صورت گرفته شده بر روی کمپرسور پیستونی متفاوت می باشند و لازم است بدانید به طور معمول این وسیله ی کاربردی را با 16 سیلندر می سازند که انواع مختلفی دارند. در کمپرسور هاي معمولي مخزن روغن همان کارتر کمپرسور است ولي در کمپرسورهاي واسطه اي مخزن روغن مخصوصي در نظر گرفته ميشود. در این نوع کمپرسورها قسمت موتور و کمپرسور از یک دیگر جدا بوده و میلنگ کمپرسور از محفظه ی کمپرسور بیرون آمده و به شافت موتور کوپله می شود در کمپرسورهای باز امکان نشت مبرد از محل خروج شافت میلنگ از پوسته کمپرسور زیاد می شود که این دلیل از عمده مشکلات این کمپرسور است که برای رفع این مشکل از کاسه نمدها به منظور جلوگیری از نشت مبرد به فضای خارج استفاده می کنند از عمده فواید این کمپرسور ها می توان به انعطاف پذیری آن نسبت به تغییر کمپرسور و در نتیجه امکان دست یابی به ظرفیت های مختلف و تغییر بار اشاره کرد و همچنین چون قسمت موتور و کمپرسور از یک دیگر جدا می باشند. Po᠎st was c​re​ated ​with the  help ​of GSA Content  Ge ne rato᠎r DE​MO !

Check Also

بهترین آنتی ویروس ویندوز کدام است؟

بهترین آنتی ویروس ویندوز کدام است؟ خرید آنتی ویروس , خرید آنتی ویروس, خرید لایسنس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.