نمایشگاه فرصت؛ معرفی میلر به 190 کشور

[ad_1]

ایسنا/ همدان در مراسمی که توسط شهرداری و میراث فرهنگی میلر برگزار شد، از 21 هنرمند مالزیایی شرکت کننده در اکسپوی دبی با حضور جمعی از افسران تجلیل شد.

به گزارش ایسنا؛ رئیس اداره میراث فرهنگی میلر در این مراسم گفت: میلیونر تنها شهر ایران بود که به صورت آزاد در نمایشگاه شرکت کرد و هنرمند میلر در مدت 6 ماه این شهر را به 190 کشور جهان معرفی کرد.

ابراهیم جلیلی افزود: طبق اعلام برگزارکنندگان نمایشگاه، بیش از 23 میلیون گردشگر از این نمایشگاه بازدید کردند و میلر توانست هنر خود را به جهانیان عرضه کند.

مجید فرازی شهردار میلر نیز گفت: اولویت اول شهرداری تمرکز بر گردشگری و مبلمان است و از هیچ کاری در این زمینه خودداری نخواهیم کرد.

رئیس هیئت مدیره بازار میلیونی مبلمان به تشریح نحوه حضور هنرمندان در اکسپو پرداخت و گفت: اکسپو یک المپیک اقتصادی بزرگ بود.

یدالله کریمی افزود: در این نمایشگاه 30 میلیون غرفه دار مبلمان و مستقل حضور داشتند و برای اولین بار فرصت معرفی بازار و مبلمان و دکوراسیون داخلی و همچنین همایش همایش اقتصادی ایران برگزار شد. کشورهای منطقه.”

وی گفت: در این نمایشگاه نمایندگان برترین برندهای تجاری و سرمایه گذاران کلیدی اقتصادی از سراسر جهان حضور داشتند و فرصتی را برای تجارت جهانی در بازار مبلمان چندلایه و مستقل فراهم کردند.

من باید بگویم؛ اکسپو اولین بار در سال 1844 توسط شهر پاریس سازماندهی و میزبانی شد و پس از آن اکسپو به رسمیت جهانی تبدیل شد که هر پنج سال یک بار در جهان برگزار می شود، آخرین بار در سال 2017 برگزار شد و میزبانی آن از قزاقستان بود.

برنامه ریزی برای سالگرد شهادت سلیمانی باید جمعیت خاکستری را جذب کند
خواندن

انتهای پیام/

[ad_2]
soresec

Check Also

اقدامات شورا نباید در فضای انحصاری باشد/ تابع قانون هستیم

[ad_1] ایسنا/خوزستان عضو شورای شهر اهواز با اشاره به ارائه طرح برکناری شهردار از سوی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *