آموزش قلم سلامت در حوالی شیراز

[ad_1]

ایسنا/ پرشیا رئیس کمیته ورزش های کشوری هیئت ورزش های همگانی با حضور مربیان از تمرین این بازی در محله 100 شیراز خبر داد.

هادی خواجه با اشاره به اینکه بازی سلامت یکی از ورزش های جدید و نوظهور کشور است، گفت: جلسات مختلفی با مدیران و اقشار مختلف برای معرفی این بازی تشکیل شده است.

به گزارش هیات ورزش های همگانی فارس، وی از برگزاری جلسه با معاون تربیت بدنی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز خبر داد و گفت: شما هم اقدام کنید.

خواجه ازهر گفت: در این جلسه همچنین مقرر شد ایستگاه‌هایی برای بازی قلم‌های سلامت در پارک و مکان‌های باز شهرداری راه‌اندازی شود.

رئیس کمیته ملی قلم فدراسیون ورزش های همگانی همچنین از برپایی ایستگاه قلم در پارک پارادایس خبر داد و گفت: در ایستگاهی که جمعیت زیادی در آن جمع می شدند، قلم رایگان به آنها داده می شد و آموزش می دیدند.

وی گفت: در همین ایستگاه حداقل 120 کودک معلول شناسایی و مقرر شد که آنها نیز آموزش ببینند.

خباز گفت: در دیدار با رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز، ارتباط منسجم و مستمر با شورای شهر برای ترویج و ترویج ورزش در مناطق کم برخوردار موافقت شد.

وی گفت: در فصل تابستان تلاش می کنیم اوقات فراغت جوانان و جوانان را پر کنیم و شورا محله های مختلفی را برای این منظور در نظر گرفته است، سعی می کنیم قلم های سلامت را به محله بیاوریم.

وی افزود: به گفته رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورا، 100 همسایه شیراز در حال بررسی اعزام مربی به پنج رشته ورزشی محله بودند که یکی از آنها قلم سلامت است.

کاهش زاد و ولد و کاهش جمعیت یک مشکل فرهنگی است
خواندن

این خبر افزود: در دیدار با هیئت نابینایان فارس، با در نظر گرفتن شرایط خاص نابینایان، قول بازگشت و آموزش آنها را دادیم. در این راستا می خواهیم مکانی ویژه در مجاورت تعیین کنیم تا افراد نابینا در چنین مکان هایی آموزش ببینند.

رئیس «قلم سلامت» شیراز نیز از برگزاری سمینار کشوری دو روزه برای حضور در بازی جدید با حضور سایر استان ها خبر داد و گفت: این سمینار 27 تیرماه برگزار می شود.

وی افزود: علاوه بر آموزش در این سمینار، خودکار نیز به صورت رایگان ارائه می شود.

قلم سلامت یک بازی برای تمام گروه های سنی و جنسیتی است که در آن افراد از خودکارهای مخصوص برای انجام حرکات ورزشی خاص استفاده می کنند که هدف آن کمک به تقویت بدن و بدن است.

انتهای پیام/

[ad_2]
soresec

Check Also

اقدامات شورا نباید در فضای انحصاری باشد/ تابع قانون هستیم

[ad_1] ایسنا/خوزستان عضو شورای شهر اهواز با اشاره به ارائه طرح برکناری شهردار از سوی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *