اجرای سفر رئیس جمهور یکی از اولویت های خراسان جنوبی است.

[ad_1]

ایسنا/ خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: اجرا، اجرا و بهره برداری از برنامه های مصوب رئیس جمهور از اولویت های خراسان جنوبی است.

جواد قنتاد روز یکشنبه 22 اسفندماه در جلسه تصویب سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی با تبریک عید سعید فطر و میلاد امام عصر (عج) گفت: تحریم ها و تاییدات را ذکر کرده اند. رئیس جمهور برای دولت سیزدهم، وزرا و نظام است، بسیار مهم و حائز اهمیت است، گفت: اعتبار ترخیص سفر رئیس جمهور فقط در قسمت ترخیص سفر و هرگونه تخلف در بخش هزینه و تخصیص داده شود. مورد از. قابل قبول نیست.

وی با اشاره به اینکه این اعتبارات باید توسط سازمان هماهنگی و مدیریت و برنامه ریزی امور عمرانی استان هزینه و نظارت شود، تصریح کرد: کارشناسی و جمع بندی ارائه کرده اند بنابراین سفر رئیس جمهور مورد تایید آنها است. مهمترین اولویت های دولت و استان.

به گزارش ایسنا، کونات بر پیگیری مستمر و نظارت میدانی پروژه ها و پروژه های مصوب دستگاه اجرایی تاکید کرد و خواستار رفع به موقع موانع اجرا شد و گفت: مهمترین خواسته من از ماموران وقت است. در دستگاه های اجرایی.»

وی در ادامه با بیان اینکه آخرین مهلت ما برای اجرای برنامه های مصوب سفر رئیس جمهور تا پایان اولین سفر رئیس جمهور به استان ها است، گفت: در دور دوم باید جزو استان های اول باشیم. سفر رئیس جمهور تائیدیه.

استاندار خراسان جنوبی بیان می کند: معاونت اجرایی رئیس جمهور در دستگاه رئیس جمهور بر اساس مصوبه دیپلماتیک استانی رئیس جمهور عمل می کند، بنابراین معاونت اجرایی استاندار در خراسان جنوبی موظف است به موافقت رئیس جمهور عمل کند. جلساتی در استان وی به صورت ماهانه برگزار می شد و باید گزارش های مورد نیاز ارائه شود.

هشدار سفر مشهد و 7 استان سیل زده
خواندن

کنات افزود: علاوه بر اینکه جلسه ای از سوی استاندار به صورت فصلی برای اجرای ترخیص سفر تشکیل می شود، باید پرسنل دستگاه اجرایی وی نیز در این جلسه حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: برنامه‌های سفر رئیس‌جمهور که قرار است در سال 1400 تکمیل شود، باید تا پایان سال مالی تکمیل شود، دیگر زمینه‌ای باقی نمی‌ماند، چشم مردم و انتظارات به اجرای این مصوبات است.

وی با اشاره به 100 مصوبه سفر رئیس جمهور کنست خراسان جنوبی گفت: این مصوبه باید با پیگیری شما وارد شود و برای سفر بعدی رئیس جمهور در نیمه اول سال آینده آماده خواهیم شد. سال.”

انتهای پیام/

[ad_2]
soresec

Check Also

اقدامات شورا نباید در فضای انحصاری باشد/ تابع قانون هستیم

[ad_1] ایسنا/خوزستان عضو شورای شهر اهواز با اشاره به ارائه طرح برکناری شهردار از سوی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *