از من در مورد تلویزیون نپرسید / می خواهم مردم نزدیک را راضی کنم

[ad_1]

محمود بصری بازیگر که مدت هاست از تلویزیون دور بوده، کارهایی را ترجیح می دهد که مردمش را خوشحال کند. او طرفدارانش را خوشحال نمی کند، نه در تلویزیون یا سینما، بلکه در نزدیکی. انگار دیگر نگاه کردن جلوی دوربین برایش مهم نیست و همین که مردم او را در خیابان ببینند و به سراغش بیایند برایش کافی است.

از او درباره پیشنهادهای جدیدش برای تلویزیون و دلیل دوری اش از رسانه می پرسیم که می گوید: از من در مورد تلویزیون نپرسید، من عاشق تماشای تلویزیون برای همیشه و کنار گذاشتن آن هستم. اگر کار خوبی پیشنهاد شود آن را نمی پذیرم. چون فکر می کنم تلویزیون دیگر به درد من نمی خورد. من دیگر در تلویزیون نیستم. خیلی ها برای پول به تلویزیون می روند اما من نه.

این بازیگر 75 ساله در گفت وگو با ایسنا که از صحبت هایش نشان می دهد از تلویزیون عصبانی است، تاکید کرد که هیچکس دلخور نیست. او می گوید: «تنها چیزی که در زندگی من برایم بی فایده است، پول است. من هیچ وقت برای پول گریه نکردم و کار نکردم، دغدغه و رنجم برای من نیست بلکه برای تلویزیون است که آبروی خود را از دست داده است. من حتی نقش احمدی نژاد را بازی نکردم که یک سال پیش پول خوبی به من دادند.

به خانه سالمندان رفتم و خودم را سیاه کردم

محمود بصری – بازیگر سریال هایی مانند هتل، آرایشگاه شیک، هزار و بدون توضیح علت دوری اش از تلویزیون را اینگونه بیان کرد: در این بین پیشنهادهای زیادی در نمایش خانگی به من شد. سالن چت چت شبکه و در سینما و تلویزیون اما قبول نکردم. برای فیلم «پسر پیر» که حمید بهادر و لیلی لتیم در آن نقش داشتند هم دعوت شدم اما وقتی شخصیتم را خواندم متوجه شدم که این کار تکراری است و قبول نکردم چون مجبور بودم تکرار کار انتخابی نیست. . نام تلویزیون را نمی گویم مگر اینکه وضعیت آن مشخص باشد. برای همه چیز لازم است، من تمام عمرم را با علی حاتمی کار کردم و واقعا لذت بردم. شب عید 1401 که به خانه سالمندان رسیدم و زنگ را برای اجرای برنامه های شاد برای بزرگترها به صدا درآوردم، چنان تحت تأثیر قرار گرفتم که پیرمرد 80 ساله از جایم بلند شد و با من رقصید.

فعالیت 211 مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی در مازندران
خواندن

وی ادامه داد: این کارها را بیشتر دوست دارم و لذت می برم. من می خواهم کاری انجام دهم که مردم را خوشحال کنم، نه آن چیزی که آنها می خواهند و برای پول کار می کنند. خدا را شکر الان 75 سال دارم و خوشحالم چون سالم زندگی می کنم و همه جا با دوچرخه می روم. اگر دوچرخه نداشته باشم مریض می شوم. در روزگار کارونا کلیپ کوتاهی پخش کردم که در آن با ویروس شوخی کردم و با سیاه بازی خاطره افشار عزیز سعودی را تازه کردم. کلیپ 10 دقیقه ای شب عید اولین سال کرونا بود که برای فضای مجازی ساخته شد و خوشبختانه با استقبال گسترده ای روبه رو شد و به همین دلیل از شبکه های خارجی هم پخش شد. اصولاً برای چیزها ارزش بیشتری قائل هستم تا اینکه بخواهم خودم را برای پول تلف کنم و همه چیز را بپذیرم.

“موی زیبا” با دانش طراحی شده است

سپس سریال «آرایشگر زیبا» را که اخیراً از شبکه آی فیلم پخش شد، یادآور شد: «بهترین خاطره ای که دارم، کار با آرایشگر خوشگل و خانم مرضیه بورمند است که بعضی ها در آن هستند. همیشه به آنها می گویم. “جنگ زیبا” یک آلبوم مردگان بود که آن زمان با 4 میلیون و 500 هزار تومان انجام می شد اما الان می بینید با این پول حتی تلفن شما را هم جواب نمی دهند مثلا یک روز یکی از اعضا گفت که من امروز به خرج من نان درست کن، آن زمان دلسوزی و نزدیکی به چیزها وجود داشت، اما متاسفانه همینطور است، حالا اینطور نیست. آرایشگاه زیبا. «اگر نمی دانستیم الان خیلی چیزها تلویزیون می شود، پول. در آن زمان برای ما مهم نبود، اما مهم این بود که کار کنیم و فردا از خود خجالت نکشیم.

چگونه روند پیری را معکوس کنیم؟
خواندن

از من در مورد تلویزیون نپرسید / می خواهم مردم نزدیک را راضی کنم

تصویری گفت: «در حقیقت، من مدت زیادی است که به تلویزیون نرفته‌ام، زیرا معتقدم او هیچ برنامه‌ای برای نگه داشتن من در خود ندارد. برای مثال، فیلم «محمد رسول الله» را ببینید. وقتی این فیلم را می بینم، الفتاح را برای آنتونی کوئین، مصطفی عقاد و دبرز خواندم که الان بودند و نیستند، چون به یک اثر واقعی تبدیل شده است. الان که فیلم و سریال می بینید واقعا نمی توانید در مورد آنها صحبت کنید.

وی در ادامه صحبت های خود با اشاره به سریال «هتل» به کارگردانی مارسیا بوروموند یادآور شد: این سریال هم یکی از کارهایی بود که دوست داشتم و از حضور در آن لذت بردم. بسیاری از دیالوگ های من در این سریال؛ کاملاً اصلاح شده بود و خانم بورمند از تصحیح من راضی بودند.

ویژوال با تاکید بر اینکه از تلویزیون عصبانی نیست، خاطرنشان کرد: دیگر تلویزیون به درد من نمی خورد. همانطور که می دانید سال ها پیش به دلیل همراهی با آقای احمدی نژاد هشت سال از فیلمبرداری محروم شدم و این اتفاق افتاد که اگر او را بازی می کردم پول خوبی می گرفتم اما نشد. یک بار به من گفت و گفت چرا بازی نمی کنی؟ گفتم قرار بود کاپشن تو را بپوشم و بازی کنم، اما نمی دانستم. من دوست ندارم به کسی توهین کنم یا توهین کنم.

من به جوکر دعوت شدم اما نرفتم

وی همچنین گفت: در برنامه های «خانواده» و «چهال تحک» شرکت می کردم. من هم به برنامه «جوکر» دعوت شدم و جزو اولین مهمانان سریال بودم که با امین های و یوسف سیدی روبرو شدم، اما قبول نکردم، چون شخصا چنین برنامه هایی داشتم، دوست ندارید. او از من دعوت کرد که در برنامه صحبت کنم و وقتی ماجرا را پرسیدم گفتند باید به دیگران بخندیم و به خودمان نخندیم؛ دوست ندارم یا نمی دانم. فکر کردن حرکت جالبی نیست.

پاکستان خواستار تعامل جامعه جهانی با افغانستان شد - خبرگزاری مهر
خواندن

این بازیگر در پایان گفت وگو با ایسنا، در پاسخ به سوالی درباره رییس صدا و سیما مبنی بر بازگشت چهره های مسن تر به تلویزیون، گفت: اگر تلویزیون نباشد چه کار کنند؟! از آنها بخواهید که یک شغل خوب و بازخورد خوب در تلویزیون دریافت کنند. ما چهره های زیادی داریم که می توانیم از آنها استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری اسنا، محمود بصری در 10 اردیبهشت 1332 در بابک به دنیا آمد. این هنرمند ارشد اخیرا روی فیلم ها و سریال های زیادی کار کرده است. «هزار»، «گل پامچال»، «آرایشگاه زیبا»، «داستان تا تا»، «هتل»، «بدون شرح»، «کتاب فروشی مرز» از آثار مهم تلویزیون او هستند.

انتهای پیام/

[ad_2]
soresec

Check Also

اقدامات شورا نباید در فضای انحصاری باشد/ تابع قانون هستیم

[ad_1] ایسنا/خوزستان عضو شورای شهر اهواز با اشاره به ارائه طرح برکناری شهردار از سوی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *