افزایش پویایی تیم اقتصادی استان برای جذب مشارکت سرمایه گذار

[ad_1]

ایسنا/ ایلام فرماندار علم گفت: برای جذب سرمایه گذار باید فرش قرمز پهن شود و موانع سرمایه گذاری برطرف شود.

دکتر حسن بهرام نیاز در جلسه مرکز خدمات سرمایه گذاری استان با بیان اینکه از سرمایه گذاری در استان استقبال می کنیم و دست سرمایه گذاران را به گرمی می فشاریم، گفت: شرکت دولتی صنعتی استان 5 پروژه سرمایه گذاری در منطقه دارد.

فرماندار آمالیان با اشاره به ظرفیت های بالای حوزه سرمایه گذاری اقتصادی و مالی استان بر لزوم فعال سازی این بخش تاکید کرد و تاکید کرد: سازمان برنامه و بودجه، اقتصاد و دارایی برای جذب سرمایه گذار، معاونت اقتصادی استانداری باید حضور پیدا کند. ورزش کردن و انجام حرکات بیشتر

وی افزود: این گروه باید پروژه های مختلف استان را بررسی کند و مشخص کند که کدام یک با اعتبارات ملی و استانی قابل اجرا و کدام به بخش خصوصی واگذار می شود.

بهرام نیا خواستار بسیج بیشتر تیم اقتصادی استان شد تا سرمایه گذاران داخلی و خارجی بتوانند با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و در قالب قراردادهای BOT در پروژه های عمرانی استان مشارکت کنند. بسیاری از پروژه های عمرانی استان با مشارکت سرمایه و با حمایت سرمایه گذاران قابل تکمیل است.

وی تصریح کرد: آمار ارائه شده است که دستگاه های اجرایی بیش از 100 پروژه عمرانی تهیه کرده اند اما به دلیل عدم گزارش دهی و کار مناسب رتبه استان کاهش یافته است.

استاندار بر لزوم ایجاد نظام حمایتی از سرمایه گذاران در علم اسلام تاکید کرد و گفت: باید برای ورود سرمایه گذاران به استان فرش قرمز پهن کنیم که در این راستا رفع بروکراسی و سرمایه گذاری ضروری است. مشوق ها از جمله معافیت های مالیاتی در سیستم.» سرمایه گذاری کنید.

تهدید کره‌جنوبی به کشاندن ژاپن به سازمان ملل بابت تخلیه فاضلاب اتمی
خواندن

وی با انتقاد از نبود زیرساخت ها در حوزه گردشگری گفت: چرا نباید در استان خود هتل بین المللی مناسبی برای میزبانی از گردشگران زیادی از عراق داشته باشیم؟

وی افزود: این در حالی است که استان ایلام دارای پتانسیل های مهمی از جمله چهار فصل، طبیعت باستانی، آثار باستانی، آثار دفاع مقدس و … است، اما متاسفانه زیرساخت های مناسبی برای جذب گردشگر نداریم. برای تعیین این محدودیت ها باید در دستور کار قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه در گذشته برخی ادارات موانعی بر سر راه سرمایه گذاران ایجاد می کردند، هشدار داد که با نهادها و کارشناسانی که می خواهند مانعی بر سر راه سرمایه گذاران ایجاد کرده و به مردم ظلم کنند، برخورد شود.

وی با تاکید بر اهمیت سرمایه گذاری در استان و حوزه اقتصادی گفت: باید موانع بر سر راه سرمایه گذاری برداشته شود و در این زمینه با کسی کاری نداریم.

استاندار علم به ایجاد پنجره واحد برای صدور مجوزهای بیشتر و تعریف 30 پروژه بی نام در استان اشاره کرد و گفت: مسئولان ظرف مدت زمان تعیین شده یک ماهه این مجوزها را تکمیل و در سامانه ارائه خواهند کرد و در اولویت قرار خواهند گرفت. . برای شهرهای کم برخوردار، استان ها را حفظ کنید.

وی با اشاره به کاهش نرخ تورم در استان گفت: در سال 1400 استان الهام اولین استان کشور از نظر تورم بود که خوشبختانه با تلاش ناظران و همه عوامل دیگر بنا به گفته مسئولان دولتی. طبق آمار کشوری رتبه استان در تورم سالانه به رتبه سوم کاهش یافته است.

گفتگوی تلفنی با بشار اسد پادشاه بحرین پس از 12 سال
خواندن

وی افزود: همچنین از نظر تورم ماهانه نوزدهمین استان کشور و از نظر تورم نقطه به نقطه یازدهم کشور هستیم.

وی با عنوان این مقاله البته همچنان باید برای بهبود وضعیت استان و کاهش تورم استان نسبت به گذشته تلاش کرد، افزود: یکی از مواردی که می تواند این تورم را کاهش دهد، شکل گیری تورم استان است. دولت. در این استان بازار میوه و تره بار وجود دارد.

وی در پایان، منافع مردم را خط قرمز دولت در استان خواند و گفت: برای منافع مردم و با توجه به اختیاراتی که در این زمینه داده شده باید هر کاری که از دستمان بر می آید انجام دهیم. به سازمان تعزیرات حکومتی و بازرسی کل کشور می توانیم کار خوبی انجام دهیم

انتهای پیام/

[ad_2]
soresec

Check Also

اقدامات شورا نباید در فضای انحصاری باشد/ تابع قانون هستیم

[ad_1] ایسنا/خوزستان عضو شورای شهر اهواز با اشاره به ارائه طرح برکناری شهردار از سوی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *