برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در بالاترین سطح/ خرم آباد از نظر تجهیزات ورزشی کم ندارد

[ad_1]

اسنا / لرستان رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور در بالاترین سطح در لرستان برگزار شده است.

هاشم سیامی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه با تلاش هیئت لرستان، خرم آباد تنها شهر کشور از نظر سخت افزاری بدون کمبود تجهیزات دوومیدانی بود، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت های موجود در این شهر، خرم آباد تنها شهرستانی بود که از نظر سخت افزاری در کشور نبود.

وی بیان کرد: تجهیزاتی که توسط حامیان و حامیان هیئت دوومیدانی استان و با کمک اداره کل ورزش و جوانان لرستان و البته کل پیست خرم آباد ارائه شده است، تجربه قهرمانی کشور را از نظر سخت افزاری در شرایط خوبی قرار داد. سالن چت عمومی چت

سیامی افزود: مسابقات خرم آباد اولین دوره دو و میدانی در سال 1401 بود و شرایط خوبی در تمام استان های کشور داریم و حدود 250 بازیکن و مربی در این مسابقات شرکت کردند.

رئیس فدراسیون دوومیدانی اضافه کرد: برخی از این مسابقات اگر بهترین حد نصابی را که فدراسیون و کارشناسان در نظر گرفته اند، در محتوا کارهای خوبی انجام می دهند، اما باید اذعان داشت که این اولین مسابقه سال است و از این میان. بازیکنان بسیاری دیگر در مسابقات شرکت خواهند کرد. «آنها به سطح آمادگی رسیده اند و رکورد خوبی کسب خواهند کرد.

وی یادآور شد: خوشبختانه قهرمانان بزرگی در این مسابقات که نام مرز احسان سرفلتی نامگذاری شده بود، شرکت کردند چرا که قهرمانان برتری مانند احسان بهاردی در بسیاری از مسابقات حضور نداشتند، بلکه در سراسر لرستان و خرم آباد حضور داشتند. مهمان نوازی. دعوت را پذیرفتیم و در مسابقات شرکت کردیم و در حضور تماشاگران خوش گذشت.

روسیه صادرات برق به فنلاند را متوقف کرد
خواندن

از دست اندرکاران لرستان بابت برگزاری این مسابقات، سفارش سخت افزار و پذیرایی کمال تشکر را داریم و می گوییم که هیئت دو و میدانی لرستان در چند سال گذشته با عشق و علاقه تلاش کرده و شاهد قهرمانی لرستان نیز در این مسابقات بوده ایم.

انتهای پیام/

[ad_2]
soresec

Check Also

اقدامات شورا نباید در فضای انحصاری باشد/ تابع قانون هستیم

[ad_1] ایسنا/خوزستان عضو شورای شهر اهواز با اشاره به ارائه طرح برکناری شهردار از سوی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *