تبیین نقش شهدا وظیفه شناخت مفاهیم تربیتی آنان است

[ad_1]

ایسنا/ پرشیا فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه نام شهدا قدمتی دیرینه دارد، اما وظیفه ما توصیف نقش آنهاست، از هنرمندان خواست تا بر تعریف نقش شهدا برای نسل های آینده تمرکز کنند. که پیامدهای آموزشی بسیاری دارد.»

سردار یدالله بحولی که به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی و سالروز شهید عونی در دیدار با خانواده شهید مهدی عاشری از هنرمندان باسین استان در سال جاری برگزار شد، گفت: پیش از این چندین سال دفاع، راه شهید باز است و تقریبا هر ماه و هر هفته به شهادت می رسیم، اما اکثر شهدا بی دفاع هستند.

بولی با اشاره به اینکه دفاع مقدس شش سال از ساخت آن می گذرد، با اشاره به حوزه هنری افزود: این وظیفه هنرمندان است که اثر هنری را به فیلم، کتاب و شعر تبدیل کنند که برای همیشه دست نخورده باقی بماند. نسل های آینده سالن چت عمومی چت

باهلی با اشاره به انتخاب شهدای براه به عنوان شهدای اصلی بسیج استان از هنرمندان فارس، گفت: نام شهدا قدمتی طولانی دارد، اما وظیفه ما بیان نقش و سیره آنهاست که بسیارند. مفاهیم آموزشی.”

فرمانده نیروی زمینی ارتش فجر با تاکید بر لزوم توجه ویژه به نقش شهید، از فعالیت هنرمندان برای ادای احترام به مقام شامخ شهید تقدیر کرد و گفت: با استفاده از اقدامات و خاطرات شهیدش. این شهید بزرگوار، مادر و بستگان شهید را معرفی کنیم.

انقلاب اسلامی با ذکر شخصیت رهبر، گفت: تا زمانی که والدین شهدا زنده هستند، شهدا باید معرفی و مستندسازی شوند تا آیندگان بدانند که جوانان این مرز و بوم در مقطعی از تاریخ چه کرده اند. با چه ایمانی وارد جنگ شدند؟ وی گفت: امید هنرمندان است و امیدواریم تا پایان سال شاهد تولید این اثر باشیم.

هشدار سفر مشهد و 7 استان سیل زده
خواندن

مجید مک آلی رئیس سازمان سنگر این هنرمند استان فارس در نشستی با بیوگرافی شهید مهدی اشانی در این نشست گفت: بله.

وی افزود: شهید با وجود اینکه از خانواده و علمای معروفی بود، اما چون در جست و جوی حضور خالصانه در جبهه بود، از مشهد به جبهه اعزام شد و همان طور که بود، عهدنامه خواند و می توانست حرکت کند. رو به جلو. یک اخم صادقانه، بدون تعهد وجود دارد.” می تواند درسی برای نسل جوان امروز باشد.

خواهر 12 شهید نیز در این مراسم با بیان اینکه متأسفانه امروز راهی برای شهدا نیست، گفت: شهدا از ما و مسئولان انتظار دارند که راه آنها را ادامه دهیم که هدف واقعی آنها بوده است.

وی با اشاره به ویژگی های اخلاقی برادر مرحومش گفت: برادرم در واقع از تبذیر و تملق و شهرت دوری می کرد و به دلیل عدم شناخت به جبهه اعزام شد.

تبیین نقش شهدا وظیفه شناخت مفاهیم تربیتی آنان است

تبیین نقش شهدا وظیفه شناخت مفاهیم تربیتی آنان است

تبیین نقش شهدا وظیفه شناخت مفاهیم تربیتی آنان است

انتهای پیام/

[ad_2]
soresec

Check Also

اقدامات شورا نباید در فضای انحصاری باشد/ تابع قانون هستیم

[ad_1] ایسنا/خوزستان عضو شورای شهر اهواز با اشاره به ارائه طرح برکناری شهردار از سوی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *