در بازار کاشمر کمبودی برای محصولات اساسی وجود ندارد

[ad_1]

ایسنا/ خراسان رضوی فرماندار کاشمر با بیان اینکه کمبود کالاهای اساسی در بازار کاشمر وجود ندارد، گفت: این شهرستان در حال حاضر 300 تن شکر، 30 تن روغن و 2500 تن آرد و گندم دارد.

امیر داعی صراف دیروز 27 اردیبهشت به شورای حاکمیتی کشمیر افزود: هرج و مرج در بازار بیش از ارزشش مردم را آزار می دهد. تخلف معمولاً به دلیل عدم نظارت و بازرسی است. از این رو هر روز جلسات مربوطه در سطح شهر برگزار می شود و بازار به طور کامل رصد می شود.

وی با تاکید بر پرهیز از به کار بردن اصطلاح جراحی اقتصادی گفت: استفاده از واژه جراحی اقتصادی یک حرفه ضد انقلاب است که مدام در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود.

عمو صراف گفت: ما باید تمام تلاش خود را بکنیم تا مردم را از نیازها، اهداف، برنامه ها و نتایج مثبت پروژه آگاه کنیم. همچنین ایجاد اعتماد و اطمینان در جامعه هدف با توجه به کمک های دولتی مهم است.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه در شرایط کنونی از صبر و تحمل مردم کاسته شده است، می طلبد که مسئولان ارتباط بیشتری با مردم داشته باشند. از طرفی ما به هیچ وجه عمده فروشان را نمی بخشیم و باید با افراد محدودی که از کار خود پشیمان هستند برخورد کرد.

عمو سراف در ادامه در رابطه با روز روابط عمومی خاطرنشان کرد: اگرچه سال هاست گفته می شود روابط عمومی پل ارتباطی بین مردم و سازمان ها است، اما این عبارت در دنیای امروز کارساز نیست و فراموش شده است.

پیشتازی اندک حزب سوسیال دموکرات در انتخابات آلمان - ایلنا
خواندن

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی باید کاتالیزور توسعه شهر باشد، خاطرنشان کرد: زمانی که روابط عمومی تنها حلقه ارتباطی بین مردم و رسانه ها بود، این دوران به پایان رسیده است زیرا در دنیای امروز باید با چنین افرادی روبرو شویم که رسانه در مورد

فرماندار کاشمر خاطرنشان کرد: دوران چاپ پیست و پوستر از طریق روابط عمومی به پایان رسیده است و باید افکار عمومی را در فضای مجازی مدیریت کنند. آنها باید تمام تلاش خود را برای ساماندهی افکار عمومی به کار گیرند تا داستان های غیرواقعی در فضای مجازی ایجاد نشود.

وی گفت: دورانی که می گفتند چشم و گوش روابط عمومی از بین رفته است. روابط عمومی زاییده افکار هر سازمانی است و باید از قفل دفاعی خود خارج شود و افق های خود را توسعه دهد.

با این حال، این تغییر در اتکا به پیوندهای غیروابسته، مذاکره و غنی سازی را دلسرد نمی کند: مهم ترین هدف ایجاد حس مشترک درک متقابل و درک متقابل در بین مسئولین و منتقدان است.

در این نشست احمد رضاپور رئیس جمعیت هلال احمر کاشمر نیز گزارش داد: در سال گذشته 55 فقره حادثه به جمعیت هلال احمر کاشمر گزارش شد که از این تعداد 36 مورد تصادف رانندگی و 19 مورد غیرترافیکی بوده است. بر اثر این حوادث 115 مجروح و 2 مورد ترکیدگی که از این تعداد 53 نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی گفت: سال گذشته 79 کارگاه و 15 تمرین و تمرین برای اعضا و امدادگران برگزار کردیم تا بتوانیم سطح آمادگی آنها را افزایش دهیم.

دیدار رئیس شورای امنیت روسیه با رئیس‌جمهوری آذربایجان
خواندن

تکمیل مجتمع امدادی رزاپور یکی از اولویت های جمعیت هلال احمر کاشمر دانست و گفت: در صورت تکمیل انبار آن ظرفیت موجود انبار شش برابر می شود.

وی همچنین ضرورت ساخت پایگاه امداد و نجات جاده ای و بهبود منطقه لجستیکی را در شهرستان برشمرد.

انتهای پیام/

[ad_2]
soresec

Check Also

اقدامات شورا نباید در فضای انحصاری باشد/ تابع قانون هستیم

[ad_1] ایسنا/خوزستان عضو شورای شهر اهواز با اشاره به ارائه طرح برکناری شهردار از سوی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *