راهنما شیر برقی صنایع برودتی مسترکول بازار

شیر برقی – صنایع برودتی مسترکول
شیر برقی, شیر برقی کستل

آنها می توانند با جریان AC یا DC کار کنند ، که باعث می شود همه ماشین آلات همه کاره باشند. هنگام کار با ماشین آلات ، ما می خواهیم از کنترل هر فرآیند اطمینان حاصل کنیم. از شیر آلات کستل می باشد که قادر هستند مبرد را با فشاری که از کندانسور خارج میشود برای ورود به اواپراتور تنظیم نماید . سیستم های تهویه مطبوع از اجزای مختلفی مانند : کمپرسور ، شیرآلات آمونیاکی و فریونی ، کندانسور و اواپراتور تشکیل شده اند . در این مطلب با لوله آنلاین همراه باشید تا ابتدا با هم بررسی کنیم که شیر برقی آبیاری چیست و سپس از مزایا و کاربرد آن بگوییم. شرکت ایتالیایی کستل با سابقه 50 سال در تولید شیرآلات جهت کاربرد در سیستم های برودتی و تهویه مطبوع می باشد .کستل کار خود را در سال 1961 شروع کرد و توانست جای خود را در این بازار به خوبی باز کند لازم به ذکر است این نوع شیرآلات در انواع سیستم های سرمایشی ، چیلر تراکمی خانگی و صنعتی ، سردخانه زیر صفر و بالای صفر بسیار پر کار و قابل استفاده هستند . سفالگر هنگامی که کوره را آتش زد و اجازه داد شعله ور شود ، آنقدر داغ است که بتواند قابلمه ها و سرامیک های دیگر خود را بپزد.

شیر برقی کستل

محدوده دمایی 40- تا 105 درجه سانتیگراد را ساپورت کرده و مناسب برای مسیر های مکش، تخلیه، خوراک مایع، عبور گاز داغ از مسیر یخ زده بوده و ماکزیمم فشار عملکرد آن 45.2 بار تعریف شده است. عملکرد شیر برقی گاز بدین صورت است که شیر برقی به صورت دو مرحله ای عمل می کند و ابتدا شیر برقی در مرحله اول به حالت نیمه باز بوده و گاز را با فشار کمی وارد مشعل می کند، بعد از روشن شدن مشعل شیر برقی به صورت کامل باز شده و گاز را به طور کامل وارد مشعل می نماید. این عمل تا زمانی ادامه پیدا خواهد کرد که فشار اواپراتور تقریباً به دمای صفر درجه برسد و کلید فشاری در نظر گرفته شده عمل کند و عملکرد این کلید، سبب خاموش شدن کامل کمپرسور خواهد شد. در صورتی که شیر برقی بزرگتری انتخاب شده باشد ممکن است فشار حداقل تامین نشده در نتیجه شیر باز نشود و یا به درستی عمل نکند. شیر برقی برخلاف شیرهای دستی و مکانیکی در توان محدودی برای عملکرد شیر وجود دارد و در نتیجه لازم است که این توان محدود به بهترین شیوه و بالاترین بازده ممکن به کار رود. سیستم های آبیاری برای کنترل فشار آب در شیرهای برقی سرمایه گذاری می کنند.

لوله برق و اتصالات مشخصات، قیمت و خرید فروشگاه اینترنتی نفیس نور
خواندن

انواع مختلفی از شیرهای برقی وجود دارد که بستگی به این دارد که مستقیم یا غیرمستقیم کار کنند یا در جایی بین آنها وجود داشته باشد. می توانید شیرهای برقی یک طرفه ، دو طرفه و حتی بالقوه سه طرفه تهیه کنید. در حقیقت شیر برقی همان سیم پیچی است که در اطراف یک هسته فلزی پیچیده شده است. زمانی که سیال در مخزن قرار می گیرد، با اعمال نیروی مغناطیسی به میله فلزی موجود در شیر برقی، میله به سمت بالا می رود. با برق دار شدن بوبین کویل، پیستون به سمت بالا حرکت کرده، سوزن از روی نشیمنگاه بلند شده و مسیر جریان سیال باز می شود. بر اثر فرمان الکتریکی که از سمت سوکت صادر میشود اسپول تغییر وضعیت داده و این تغییر وضعیت باعث ایجاد جریان سیال خواهد شد. سیال از یک طرف وارد شیر شده و متناسب با فرمان صادر شده از سیستم، از مسیر اول یا مسیر دوم خارج می گردد. شیر برقی یا سولونوئید والو یکی از انواع شیرهای مورد استفاده در صنایع مختلف می باشد. شیرهای برقی کستل به دو دسته باز و بسته تقسیم می شوند و دارای کاربردهای متفاوتی هستند. This ​post h᠎as ᠎be᠎en created with the  he᠎lp ​of GSA Con tent  G enerat or Dem ov​ersi​on!

چک ولو از شرکت کستل می باشد.

این حرکت به شیر اجازه می دهد تا باز یا بسته شود ، از طرق مختلف بر روی مهر و موم تأثیر می گذارد. شیر توپی یا گازی شیرهایی با حرکت چرخشی می باشند که در آنها از مجرابندی که به شکل کروی می باشد استفاده می شود که این مجرابند ها برای باز و بسته کردن جریان مورد استفاده قرار می گیرد. کویل مورد استفاده در کاربری های برودتی، معمولا از نوع بسته encapsulated می باشد. در این صنایع به منظور کنترل جریان مبرد در خطوط مایع، مکش و گاز داغ از این نوع شیر استفاده می گردد. بیش از پنجاه سال ، کستل – Castel به عنوان یکی از صنایع پیشرو در بخش مکانیک شناخته شده است: کیفیت برتر شناسه شرکت است و در تمام محصولات آن در ایتالیا و سراسر جهان یافت می شود. در طراحی این قطعات از گردش نود درجه ای یک گوی تو خالی استفاده شده است. به طوری که با چرخش گوی جریان سیال قطع و یا وصل می شود.مانی برودت تامین کننده قطعات برودتی و انواع شیرآلات بال ولو – شیر دستی – شیر برقی -چک ولو از شرکت کستل می باشد. مجدد با قطع جریان برق، فنر برگشت پیستون را به حالت اولیه باز می گرداند.

ثبت سفارش تعمیر لوازم‌خانگی بصورت آنلاین در شهر تعمیر
خواندن

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد لیست شیربرقی کسنل لطفا از سایت ما دیدن کنید.

Check Also

راهنمای وکیل آنلاین طلاق رایگان شبانه روزی

راهنمای کامل وکیل آنلاین طلاق رایگان شبانه روزی وکیل آنلاین طلاق رایگان یکی از موضوعات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *