رضا گتی نفر اول ورزش قدرت در کشور است

[ad_1]

ایسنا/ همدان رضا قطاسی رئیس فدراسیون پرورش اندام و پرورش اندام کشور نیز با تمجید از این ورزشکار بلند قد گفت: رضا قطاسی یکی از بازیکنان اول و با اخلاق در بازی قدرت کشور است که در ازبکستان و روسیه عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است. . از دو ماه پیش پرچم ورزش های قدرتی کشور هم اکنون در اختیار این قهرمان گران قیمت است.

به گزارش ایسنا، «عبدالمهدی نصیرزاده» در مراسم تجلیل از قهرمانان ملی و بین المللی کبودراهنگ که در آن «فتح الله تسوالی» نماینده مردم بیهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی «بنیامین شوخوفر» حضور یافت، حضور یافت. معاون حقوقی و امور مجلس وزارت ورزش و جوانان، حمید سیفی مدیرکل ورزش و جوانان استان حمدان و جمعی دیگر از مسئولان با اشاره به موفقیت اخیر «رضا قطاسی» قوی ترین مرد استان حمدان ، گفت: قیطاسی این بااخلاق یکی از بازیکنانی است که در دو ماه گذشته در ازبکستان و روسیه به میدان رفته است، عملکرد بسیار خوبی داشته است و اکنون پرچمدار ورزش های قدرتی کشور این قهرمان ارزشمند را در اختیار دارد.

وی افزود: ما وضعیت وزارت ورزش و وضعیت اقتصادی کشور را درک می کنیم و البته انتظارات ما فقط مشکلات مالی نیست.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور گفت: حضور وزارت ورزش و معاونت پرورشی شهرستان و سایر مسئولین در این مراسم مایه دلگرمی ما بوده و نشان دهنده محبوبیت این قهرمان در شهرستان کبودراهنگ است.

نصیرزاده خاطرنشان کرد: درخواست وزارت ورزش ما این است که بازیکنان از امکانات خاصی برای قهرمانان محروم نشوند و این امکانات نیز فراهم شود.

تاجیکستان با حضور نماینده طالبان در نشست شانگهای موافقت نکرد - اقتصاد آنلاین
خواندن

وی با تاکید بر اینکه عملکرد رضا گتیسی در مسابقات کشوری و بین المللی بی بدیل بود، در پایان خاطرنشان کرد: گوستلی یکی از بازیکنان با اخلاق ماست که در دو ماه اخیر عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده و پرچمدار ورزش قدرت است.

رضا گیتاسی یکی از قوی ترین مردان ایران است که به تازگی قهرمانی ازبکستان و نایب قهرمانی مسابقات گرندپری روسیه را به دست آورده است.

انتهای پیام/

[ad_2]
soresec

Check Also

اقدامات شورا نباید در فضای انحصاری باشد/ تابع قانون هستیم

[ad_1] ایسنا/خوزستان عضو شورای شهر اهواز با اشاره به ارائه طرح برکناری شهردار از سوی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *