عراق از کشورهای سراسر جهان خواسته است تا شهروندان خود را از اردوگاه الحول خارج کنند

[ad_1]

مشاور امنیت ملی عراق از کشورهای جهان خواست شهروندان خود را از اردوگاه الحول سوریه خارج کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، دفتر اطلاع رسانی قاسم العراجی، مشاور امنیت ملی عراق در بیانیه ای اعلام کرد که الایرجی در نشستی. کمیته مبارزه با تروریسم شورای امنیت، اردوگاه قائم الحول در سوریه را تهدیدی برای عراق توصیف کرد و گفت که کشورهای جهان می خواهند شهروندان خود را از این اردوگاه خارج کنند.

بر اساس این بیانیه، الاعرجی ریاست جلسه ای را در خصوص مبارزه با تروریسم بین مقامات سازمان های امنیتی و اطلاعاتی عراق و هیئت مدیره اجرایی شورای امنیت که از سوم تا هفتم در عراق برگزار می شود، بر عهده داشت. این جولای

در ادامه این بیانیه، در این نشست همکاری های جهانی و منطقه ای در مبارزه با تروریسم، پرونده های تروریست های خارجی و روش های محاکمه آنها و اجرای اصل عدم فرار از مجازات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بر اساس بیانیه فوق الارجی در این دیدار تاکید کرد که عراق خط مقدم جنگ با تروریسم در جهان محسوب می شود و در مقابله با تهدید گروه های تروریستی فداکاری های زیادی کرده و فتوا داده است. جهاد الکاف. در نابودی گروه تروریستی داعش نیز نقش عمده ای داشتم.

مشاور امنیت ملی عراق با اشاره به اینکه شکست داعش با قاطعیت و شجاعت نیروهای امنیتی عراق حاصل شد، تاکید کرد: جامعه جهانی باید به حمایت از عراق به ویژه الحولی در سوریه ادامه دهد تا پرونده اردوگاه بسته شود. و کشورهای جهان باید از شهروندان خود در برابر آن محافظت کنند تا تهدید و تهدید علیه عراق پایان یابد.

انفجار بمب، جان نظامی روس را در سوریه گرفت - ایرنا
خواندن

بر اساس بیانیه فوق الذکر، شرکت کنندگان در این نشست راه های مبارزه با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات توسط گروه های تروریستی و همچنین راه های کمک به عراق در پروژه های ضد تروریستی، دستیابی به سلاح و مواد منفجره به تروریست ها را بررسی کردند. و برقراری امنیت قطعنامه های شورای مبارزه با تروریسم مورد بررسی قرار گرفت

انتهای پیام/

[ad_2]
soresec

Check Also

اقدامات شورا نباید در فضای انحصاری باشد/ تابع قانون هستیم

[ad_1] ایسنا/خوزستان عضو شورای شهر اهواز با اشاره به ارائه طرح برکناری شهردار از سوی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *