فن کندانسور سردخانه چیست و چ کارایی دارد؟

کندانسورها در صنعت تبرید انواع مختلفی دارند که پراستفادهترین آنها هوایی، آبی، تبخیری و استاتیک میباشد. یخچال و فریزر دوقلوی هیمالیا مدل Ice Pool نقره ای نوفراست یخساز یکی از محصولات زیبا و با دوام هیمالیا (یکی از بزرگترین و خوشنامترین تولید کنندگان در صنعت یخچال و فریزر) است.

وظیفه فن کندانسور یخچال

در حال حاضر محصولات برند اسنوا به اغلب کشورها صادر می شود و تمام محصولات ساخته شده توسط این برند دارای گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر می باشند.

بررسی نمایید که کمپرسور در حال کار هست یا خیر. کندانسینگ یونیت هوا خنک زندگی و کار در مناطقی را که قبلا غیرقابل سکونت در نظر گرفته می شدند تسهیل می کنند.

کولرگازی اسپلیت مشکل صدای دستگاه و مشکلات ظاهری را حل کرده است و دارای انواع مختلف یونیت داخلی سقفی و زمینی و دیواری و ایستاده متناسب با معماری های متفاوت است.

اندازه کندانسورها متفاوت است. کندانسورها شامل کمپرسور، مبرد، یک یا چند پمپ، فن و سیستم لوله ای برای مدیریت جریان مبرد هستند.

فن کندانسور کولر گازی

همه کندانسورها انواعی از مبدل های حرارتی هستند. اگر بخواهیم سیستم کولرهای گازی را دسته بندی کنیم، طبق این دسته بندی ما دو نوع کولر گازی داریم: کولرهای یک تکه کولرهای دو تکه کاربردهای کولر گازی از کولرهای گازی در چه مکانهایی میتوان استفاده کرد؟

قیمت فن کندانسور یخچال دوو

علت صدای موتور یخچال هنگام روشن شدن در دستگاه های قدیمی تر می تواند به دلیل وجود اجزای بیشتر برای عایق بندی مناسب برای جلوگیری از خروج سرما باشد که با به راه افتادن کمپرسور اجزا شروع به لرزش و صدا بیش از حد می شود.

فن کندانسور تیبا

یخچال فریزر التو ۲۲ فوت مدل NC702DN در دسته بندی مدل های یخچال فریزر کمبی بالا پایین که یخچال در قسمت بالا و فریزر در قسمت پایین قرار گرفته شده است و مناسب خانواده های با جمعیت متوسط ایرانی طراحی شده است.

تست فن کندانسور یخچال

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی ملل کالا ، مرکز پخش انواع لوازم خانگی، کالای جهیزیه، لوازم خانه و آشپزخانه قیمت مناسب و …

نمی توان گفت مضر است اما چون شما در سرعت پایین کمتر گاز می دهید و دور موتور کمتر است خوب قطعاً موتور با توجه به اینکه بخشی از انرژی آن توسط کولر گرفته می شود نمی تواند بازدهی مناسب داشته باشد و کمتر خنک می کند.

فن کندانسور ساید ال جی

2- علت اینکه کف فریزر آب جمع میشود و یخ میزند چیست؟ درضمن برای اینکه این محصول شامل ضمانت شود فقط بعد از تعیین کردن محلی برای یخچال یک روز صبر کنید سپس مصرف کننده باید برای نصب محصول با شرکت هماهنگ کند و نصب توسط سرویس کار مجاز انجام شود در غیر این صورت کالا فاقد ضمانت می باشد.

دوره آموزشی سی شارپ
خواندن

فن کندانسور کولر دوتیکه

موتور خشک و فرسوده باعث میشود تا موتور فن روان کار نکند و با بدنه خود درگیر باشد. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت فروش موتور فن gree و سفارش و خرید آن از سراسر کشور با ما در تماس باشید.

یکی از ویژگی های این محصول که نسبت به مدل های موجود در بازار آن را برتر می کند. یخچال فریزر های آرچلیک در مدل های دوقلو ، بالا پایین و ساید بای ساید در بازار موجود می باشد.

چنانچه فن کنار موتور کار کند ولی کمپرسور کار نکند اشکال مربوط به رله راه انداز موتور یا خود موتور می باشد.

فن کندانسور اسپلیت

چنانچه دستگاه شما دارای گارانتی می باشد با شماره دفتری که کار نصب و راه اندازی دستگاه را انجام دادند هماهنگ شوید.

راه حل رفع این مشکل تعویض رادیات خراب و جایگزین نمودن آن با جنس آلومینیم خوب می باشد. علت یخ زدن فن یخچال میتواند خراب بودن تایمر دیفراست، فن کندانسور هیتر دیفراست یا المنت آن باشد.

موتور فن کندانسور

این محصول از دو اوپراتور برای کاهش مصرف انرژی و بالا بردن عملکرد محصول استفاده می کند همچنین این یخچال فریزر مجهز به فن کنداسور می باشد که موجب خنک سازی کنداسور نیز می باشد.لازم به ذکر است که کندانسور این محصول مخفی نیست یا اصطلاحا پشت باز میباشد.

فن ها هوا را از روی سیم پیچ های فلزی مجبور می کنند تا مناطق خارج از کندانسور را خنک کند یا در طرف برگشت تهویه می شود.

ـ فن الکتریکی کندانسور حدوداً در فشار ۱۶ بار وارد مدار شده و در ۱۲ بار از مدار خارج میشود.

موتور فن کندانسور یخچال

بنابراین وقتی فن خراب باشد، این عمل انجام نشده و کندانسور برفک می زند. بخار گرم از کمپرسور کولر گازي حرارتی که دارد را در کندانسور به وسيلهي هوا يا آب از دست می دهد و تبديل به مايع ميشود.

تعویض فن کندانسور کولر گازی

شرکت آرچلیک چندین نمایندگی خدمات پس از فروش در سطح استان اصفهان دارد. تجهیزات کولرگازی – این قطعه از قطعات مهم کولرگازی می باشد و وظیفه کنترل و هماهنگی بخش های مختلف کولرگازی را بر عهده دارد.

تعمیر فن کندانسور یخچال الکترواستیل

ترموستات قطعه ای است که مسئول تنظیم کردن دمای کولر گازی است. آموزش تعمیر برد کولر گازی و اموزش نصب برق کولر گازی بخش مهمی از یادگیری و مهارت تعمیر و عیب یابی کولر گازی اسپلیت می باشد که در آموزش چیلر و آموزش تهویه مطبوع نیز کاربرد فراوانی دارد.

احتمالا دارد در اثر تغییرات دمای داخل دستگاه، قطعات داخلی دچار انبساط یا انقباض شوند و سر جای خود تکان بخورند.

فن کندانسور ساید جنرال الکتریک

یک دماسنج داخل یخچال و فریزر قرار دهید و چک کنید دمای یخچال و فریزر به دمای تنظیمی رسیده یا خیر.

طراحی سایت حرفه ای برای کسب و کارها جدی بگیرید! (راهنمای جامع)
خواندن

10- نحوه ریست یخچال فریزر آرچلیک یا نحوه ریست یخچال ساید بای ساید آرچلیک چطور است؟ در مدل های اینورتر جدید گاها برد نیاز به ریست پیدا می کند که با نگه داشتن همزمان دکمه سمت راست و چپ روی صفحه نمایش برد ریست میگرد.

در مدلهای قدیمی تر چیزی به عنوان ریست وجود ندارد. نگهداری مواد غذایی برای مدت طولانی تر یکی از بزرگترین دغدغه های انسان های نخستین بوده است.

فن کندانسور چیست

جمع شدن آب کف فریزر و یخ زدن زیر کشوی مواد غذایی بیانگر مسدود شدن مسیر آب برفک فک های ذوب شده توسط سیستم دیفراست می باشد.

شما برای سالم نگه داشتن مواد غذایی خود به یخچال نیازمندید. ساده ترین کار برای سالم نگه داشتن کمپرسور اینست که حداقل ماهی یکبار سیستم کولر اتومبیل را به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه روشن نگهدارید.

در واقع کولرهای گازی برای عمل سرمایش و گرمایش محیط در مکانهای مختلف به کار گرفته میشود. در بعضی از کولرهای گازی سیستم ضدعفونی و کنترل رطوبت نیز وجود دارد.

این سیال فشار پایینی دارد و کمترین میزان حرارت را جذب کرده و به نقطه جوش می رسد و در نهایت موقعیت تبخیر صورت می گیرد.

روش اول: ساده ترین روش تست خازن کولر گازی، این است که یک خازن متناسب و دقیقا با مشخصات خازن کولر گازی مشکوک تهیه کرده و با آن را در مدار جایگزین کنید.

فن کندانسور یخچال بکو

۳. بی تأثير بودن گاز مبرد بر فلز های که با آن در تماس میباشد همانند مس و در مواردی آلمینیوم .

قیمت فن کندانسور یخچال سامسونگ

خرابی المنت باعث انباشته شدن برفک بر روی اواپراتور شده و به مرور باعث کاهش سرمای دستگاه میگردد. ۱. ماده گاز مبرد بر روی عایق سیم پیچ موتور بی تاثیر باشد.

خرابی فن کندانسور یخچال

در انتخاب مبرد سرما ساز برای یک سیکل سرمایشی ، باید نوع ماده فریون با مدار مدارا کند. روی درب یخچال آبریزر تعبیه شده است و شما به راحتی می توانید آب خنک و گوارا بنوشید و دیگر نیاز به باز و بسته کرد درب یخچال نباشد و همین امر باعث می شود که سرما یخچال بیهوده هدر نرود.

مسیر هوای عبوری از سطح کویل به ازای هر فن مجزا است ؛ این امر علاوه برافزایش استحکام کویل موجب هدایت بهترجریان هوا میگردد.

علت: دلیل نمایش ارور شماره 31 یخچال فریزر سامسونگ، نقص یا خرابی فن منطقه تبدیل است. مشکل برطرف میگردد ولی چنانچه حل نشد یا دومرتبه پس از چند روز رخ داد با نمایندگی تعمیرات یخچال آرچلیک در اصفهان جهت بررسی عیب تماس بگیرید.

چنانچه کمپرسور و فن کندانسور و فن اواپراتور کار کند و اواپراتور سرمای کافی نداشته باشد عمدتا علت مربوط به اشکال گاز یخچال است.

4 دلیل چرا داشتن عالی قرص ج نیست کافی
خواندن

فن کندانسور کولر پراید

کنترل های الکترونیکی، فن ها، پمپ ها و سیم پیچ ها کار کندانسور را مدیریت می کنند. لازم به ذکر است که فن های یخچال ها اغلب قابل تعمیر نمی باشند البته تنها در موارد خاص.

همچنین لازم به ذکر است برند التو محصولی دیگر از شرکت نیکسان می باشد و هیچی تفاوتی چه از نظر ظاهری و کیفیت و چه از نظر خدمات و ضمانت میان این برند و برند نیکسان نیست.

یک نوشیدنی را از یخچال بیرون بیاورید با لمس آن به سختی می توانید متوجه خنک بودن آن شوید. چون این مدل دارای فن است به آن کندانسور فن دار نیز گفته می شود.

فن کندانسور خودرو

خراب شدن فن کمپرسور یخچال باعث می شود که دمای کمپرسور یا موتور یخچال هنگام فعالیت پایین نیاید و موتور داغ کند.

وظیفه فن کندانسور

در داخل کندانسور یا همان رادیاتور گرمای خود را تا حد زیادی از دست می دهد و به مایع تبدیل می شود.

دمپر یک دریچه ای است که وقتی باز می شود هوای سرد به داخل یخچال می آید. بنابر این باید به صورت منظم و دوره ای آن را تمیز کنید و با تمیز کردن صحیح این دستگاه باعث افزایش طول عمر و کاهش مصرف برق می شوید.

قیمت فن کندانسور یخچال ال جی

سپس آن را از طریق سیستم سیم پیچ ها پمپاژ می کنند و از هوای اطراف سیم پیچ ها برای گرم کردن و خنک کردن فضاها استفاده می کنند.

کولرهای گازی این وظیفه را دارند که هوای گرم داخل ساختمان را توسط تبخیر مایع مبرد در اواپراتور کولر تبدیل به هوای مطبوع و خنک کند.

قیمت فن کندانسور یخچال فریزر الکترواستیل

۴. عدم ایجاد واکنش بین روغن داخل کمپرسور با گاز مبرد داخل مدار سیکل تبرید . سپس مایع خنک شده را از طریق یک سیستم بسته به گردش در می آورد و در آنجا با بازگشت به کمپرسور گرما را جذب می کند.

موتور فن کندانسور یخچال سامسونگ

نکته: جهت جلوگیری از سوختن موتور فن در اثر نوسانات برقی پیشنهاد میشود که از محافظ برقی یخچال و فریزر استفاده کنید و سیم برق دستگاه خود را به صورت مستقیم به پریز وصل ننمایید.

پس اگر نیازمند و یا علاقه مند با دانستن اطلاعات درباره فن یخچال هستید با ما در این مطلب همراه باشید.

احتمالاً المنت، ترموفیوز سنسور اواپراتور یا مدار برد الکترونیک دستگاه دچار مشکل شده اند. در این مقاله که با همکاری نمایندگی آرچلیک در اصفهان و جمعی از تعمیرکاران مجرب یخچال آرچلیک تهیه شده است توضیحاتی در خصوص عیوب متداول این برند و نحوه عیب یابی و رفع مشکل یخچال ارائه می نماییم.  C onte nt was created ​with GSA  C onte​nt  G᠎enerat᠎or ᠎DEMO.

در صورت بروز این خطا، مشکل به هیتر اوپراتور یخچال مربوط می شود. این یخچال و فریزر التو مجهز به سیستم نوفراست و بدون برفک می باشد.

Check Also

راهنمای وکیل آنلاین طلاق رایگان شبانه روزی

راهنمای کامل وکیل آنلاین طلاق رایگان شبانه روزی وکیل آنلاین طلاق رایگان یکی از موضوعات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *