میوه بد را باید شب عید پس داد

[ad_1]

اسنا / کرمان استاندار کرمان با پیشنهاد نظارت بر کیفیت میوه عید در سردخانه ها، تاکید کرد: از توزیع میوه های غیراستاندارد جلوگیری شود.

علی زنی وند عصر امروز 22 اسفندماه در ستاد تنظیم بازار استان کرمان اظهار داشت: طبق گزارش ها کیفیت درخت انار در کرمان خوب است.

استاندار کرمان با اشاره به تاثیر ارز ترجیحی در بازار گفت: دستگاه های متولی باید نسبت به تحقق کالاهای مورد نیاز در انبارهای استان اطمینان کامل داشته باشند.

وی خطاب به مسئولان اجرایی استان گفت: نظارت بر مردم در تعطیلات نوروزی جدی گرفته شود و بازار معاملات از دست داده نشود و هیچ گوشه ای از بازار مورد بی توجهی بازرسان قرار نگیرد.

زین وینده با تاکید بر اینکه کمیته قیمت گذاری در ایام تعطیلات فعال باشد، خاطرنشان کرد: غرفه های توزیع میوه شب عید باید تا 25 اسفند فعال شود و استانداران فوراً خلأهای احتمالی را پر کنند.

رئیس تعاون روستایی استان کرمان همچنین گفت: 930 تن پرتقال در شب عید ساماندهی شد، اما کارشناسان در صورت نیاز سفارش مجدد می دهند، اما 200 پرتقال که توسط سازمان کشاورزی و صنعت جئوفرت به کرمان منتقل شده بود، رفع شد. ، در صورت نیاز دوباره تنظیم کنید.

وی درباره نحوه تامین پوشش نارنجی باقیمانده در استان کرمان گفت: امروز مجوز خرید پرتقال از یک تولیدکننده را داریم، بنابراین پرتقال مورد نیاز را از سردخانه های شهر جورج تاون خریداری می کنیم.

مدیر تعاون روستایی استان کرمان درباره قیمت سفره عید نیز خبر داد: امروز مقرر شد کمیته قیمت ها بر اساس بررسی های خود قیمت سفره عید را در استان کرمان برای سه روز آینده تعیین کنند. انجام خواهد داد. سالن چت عمومی چت

حمله پهپادی به پایگاه نظامی آمریکا در نزدیک فرودگاه اربیل - خبرگزاری صدا و سیما
خواندن

به گزارش اسنا، در این جلسه با استرداد میوه غیراستاندارد موافقت شد.

بر اساس این گزارش، سهمیه پرتقال شمال استان کرمان 1300 تن بوده که تاکنون 930 تن پرتقال وارد شده و میوه آن از 26 فروردین در استان توزیع می شود.

انتهای پیام/

[ad_2]
soresec

Check Also

اقدامات شورا نباید در فضای انحصاری باشد/ تابع قانون هستیم

[ad_1] ایسنا/خوزستان عضو شورای شهر اهواز با اشاره به ارائه طرح برکناری شهردار از سوی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *