نقش هواداران در از دست دادن سرخابی ها گم شد!

[ad_1]

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با واگذاری 10 درصد سهم سرخیبی، مردم دو باشگاه تشکیل نمی دهند.

به گزارش ایسنا، مهدی مساکانی در نشست خبری با اشاره به طرح همکاری با سرخابی ها، گفت: طرح مدون دانشگاه کارآفرینی را برای مدیریت سرخابی ها پیشنهاد داده بودیم که متاسفانه مورد توجه قرار نگرفت. سالن چت سهام دو باشگاه از سوی بازار سرمایه به سایرین تقدیم شد: «چه کسی نمی تواند هوادار باشد؟

وی در ادامه با بیان اینکه واگذاری 10 درصد سهام سنباخی به مردم متعلق به دو باشگاه نیست، گفت: نقش هواداران باشگاه در این مدل از بین رفته است زیرا هوادار با سهامدار متفاوت است و اگر انجام می شد بر اساس به آن مدل تعاونی این عنوان را به گروه‌های مختلف از جمله هواداران تقسیم می‌کند.

به گفته معاون وزیر تعاون کار، سیاست برخی افراد این نیست که تعاونی در ساماندهی زاغی ها نقش آفرینی کند و این خود باعث بی اعتمادی به جایگاه برخی تعاونی ها می شود.

اسمایل تاکید کرد: سهم تعاونی ها در واگذاری شرکت های دولتی نزدیک به صفر است و دولت می خواهد بقیه سهام را به ایران آروو واگذار کند. سوال اینجاست که چرا به تعاونی ایران خودرو که 67 هزار عضو دارد تحویل داده نشد؟

وی ادامه داد: متأسفانه بخش تعاون درست کار نکرده است به جز سازمان خصوصی سازی که وظیفه تراکتورسازی را برعهده دارد و مدیران حرفه ای آموزش دیده می گویند مدیر حرفه ای در بخش تعاون وجود ندارد. اما بخش تعاونی نسبت به بخش خصوصی، مدیران حرفه ای بیشتری تربیت می کند.

قیمت درج شده روی جلد دارو ملاک نیست
خواندن

خندان افزود: با دستور و نامه معاون اول رئیس جمهور، مجامع شرکت های سرمایه گذاری دادگستری استان در دو فاز به بازار عرضه و ضوابط آن رفع خواهد شد. در برخی شهرها مانند تهران بیش از 100 هزار عضو تعاونی سهام عدالت داریم که برگزاری مجمع آنها به سختی انجام می شود. خوشبختانه دفتر تعاونی سهام عدالت در معاونت وزیر تعاون راه اندازی شده و بخشی از این موارد برطرف شده است.

وی در خصوص طرح اعطای سهام به بازماندگان عدالت گفت: این طرح پیشنهاد شده است اما کار جدی روی آن انجام نشده است.

وی در خصوص تشکیل بانک مردمی تعاون گفت: در جلسه ای پیشنهاد تشکیل بانک مردمی تعاون با سرمایه تعاونی ها را دادیم که در این جلسه تعاونی قول تامین 5000 میلیارد تومان سرمایه را داد و ما تعاونی توسعه یافته ای دارند. همانطور که تعاونی پیشگامان کوئیر یزد بیش از 2000 میلیارد تومان از طریق تامین مالی انبوه جمع آوری کرده است.

معاون وزیر تعاون در عین حال از وجود 24 تعاونی سهامی عام خبر داد و گفت: برخی از تعاونی ها مانند فولاد جزو شرکت های اصلی آنها هستند که تعداد آنها به 40 تعاونی می رسد.

به گفته وی، سامانه بازاریابی که در حال حاضر به توزیع کالاهای اساسی می پردازد، توسط تعاونی اداره می شود.

وی در بخشی دیگر از نظرات خود درباره طرح های اشتغال بخش تعاون گفت: برای سال آینده دو طرح ایجاد و آماده کرده ایم که یکی طرح مشاغل خانگی و دیگری طرح توسعه اشتغال تعاونی است. با هدف ایجاد 176000 شغل، گوجه فرنگی تولید خواهد شد.

همکاری بردیا کیارس و پوریا خادم در نمایش موزیکال
خواندن

به گفته وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، آمار اشتغال تعاون در دو دوره هفته تعاون و دهه فجر اعلام شد؛ امسال هزاران شغل در بخش تعاون ایجاد شد.

در پایان از وام های بدون وثیقه بخش ضعیف تعاونی ها بگویید: شرکت های تعاونی می توانند از تسهیلات صندوق ضمانت تعاون به صورت خوشه ای، زنجیره ای و ضربدری در خصوص صندوق ضمانت تعاون و به دنبال آن چک های وام 500 میلیون تومانی استفاده کنند. چت لانژ عمومی چت و برای دریافت یادداشت های قول.
انتهای پیام/

[ad_2]
soresec

Check Also

اقدامات شورا نباید در فضای انحصاری باشد/ تابع قانون هستیم

[ad_1] ایسنا/خوزستان عضو شورای شهر اهواز با اشاره به ارائه طرح برکناری شهردار از سوی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *