گوردون در مدرسه حسینی آموزش دیده است

[ad_1]

ایسنا/ پرشیا معاون استاندار و فرماندار ویژه کازرون تاکید کرد که حزب انقلاب اسلامی ایران پرورش یافته نهضت عظیم حوزه علمیه حسینی و عاشورا است.

در مراسم گرامیداشت روز پاسدار محمدعلی باکرد که با حضور مسئولین شهرستان، حامیان، انقلابیون و خانواده های آنان در ناحیه مقاومت بس شهر قزرون برگزار شد، گفت: اسلامی و نمایشی است. پیام. زیرا آنها. حاضرند جان، جان و جان خود را در راه دفاع از دین و انقلاب اسلامی فدا کنند.

به گزارش ایسنا، باخرد در رابطه با سپاه کازرون، آیه و آیه ای که بر آن اشاره شده، اشاره به قدرت زمین و قدرت اولی و اشاره به زمین و قدرت زمین و و در زمینه های مختلف به مردم و دولت کمک می کنند.

بکر افزود: پیروان عزیز ایران اسلامی که تربیت آنها در کنیسه حسینی و نهضت بزرگ عاشورا بوده، همواره با شناخت نیازهای انقلاب و میهن اسلامی در خط مقدم رسالت خود بوده اند. سیستم به موقع و فداکار.

رئیس شورای اداری شهرستان قضارون گفت: الحمدالله امروز عظمت و قدرت انقلابیون انقلابی را در سراسر جهان احساس کرده و در برابر سربازان امام زمان (عج) و نایب امام خامنه ای (مدظله العالی) سر تعظیم فرود آورده است. )”

در ادامه این مراسم با حضور جمعی از مسئولین شهرستان از فعالیت های جهادی و زحمات سرهنگ غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کازرون قدردانی شد.

گوردون در مدرسه حسینی آموزش دیده است

انتهای پیام/

[ad_2]
soresec

ترجمه فوری پیام های اضافه شده به تلگرام
خواندن

Check Also

اقدامات شورا نباید در فضای انحصاری باشد/ تابع قانون هستیم

[ad_1] ایسنا/خوزستان عضو شورای شهر اهواز با اشاره به ارائه طرح برکناری شهردار از سوی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *